fredag 11 november 2016

JULIA


Glad värmlänning, som valt att flytta till Skövde, på grund av handboll. Är en kvinna på 21 år, som studerar grundlärarprogrammet 4-6 på lärcentra Falköping. Uppvuxen i Karlstad, men har flyttar runt bland annat till Stockholm för att spela handbolll.

Studerade grundlärarprogrammet 4-6 på Stockholm Universitet i en termin. Men var tvungen till att avsluta studerandet där, för att jag blev värvad till Skövde:s handbollslag. När jag inte studerar, spelar handboll och arbetar som personlig assistent spenderar jag tiden med annat. Eventuellt med att baka eller städa. Tycker att det är avslappnande. Ogillar att vara sysslolös, och har helst av allt många bollar i luften!

Det absolut bästa som finns är hemmakvällar med bland annat “Så mycket bättre”, “Melodifestivalen” och “Idol”.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag har läst din presentation av dig själv. Tack för den.

    Hälsningar!

    Getahun

    SvaraRadera